7 نکته پیشرفته مهم طراحی سایت (بخش پنجم)
نوشته شده توسط : karait

راه‌های ارتباطی خود را با مشتریان به شدت نزدیک کنید و در این مسیر از ابزارهای به روز و پیشرفته استفاده کنید. برای مثال هنگام طراحی سایت حتما سرویس‌ چت آنلاین و حرفه‌ای را در نظر داشته باشید. در این صورت در هر ساعت از شبانه روز و در هر مکانی می‌توانید پاسخ گوی نیاز مشتریان خود باشید. ربات‌ها و هوش مصنوعی چت‌های آنلاین آینده ارتباطات فضای مجازی هستند. حتما حضور در این فضا را جدی بگیرید.

استفاده از ابزارهای ارتباطی با یک کلیک را در سایت خود لحاظ کنید. برای مثال مشتری با یک کلیک بتواند به شماره شما دسترسی پیدا کند و یا به صفحه پیام رسان‌های شما مانند واتس اپ و تلگرام متصل شود. در واقع باید سعی کنید به هر نحوی خود را در دسترس مشتری بگذارید.

امروزه برقراری تماس تلفنی برای مشتریان سخت است. در واقع ترجیح می‌دهند پس از برقراری اطمینان تماس بگیرند. بنابراین استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی مانند چت آنلاین را حتما در روش‌های ارتباط خود جدی بگیرید.

یک نکته بسیار مهم این است که تنها در صفحه تماس با ما و مشاوره نباید اطلاعات ارتباطی خود را قرار دهید. سعی کنید در تمام اجزای سایت، در دسترس مشتریان باشید و ارتباط خود را با آن‌ها حفظ کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نکات اصلی طراحی سایت بیشتر بخوانید.





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 29 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: